Business v digitální podobě

Novou tvář businessu, lépe řečeno jeho digitální podobu, se snaží využívat především bankovní a pojišťovací ústavy a nabídnout tak klientům jak současným, tak i budoucím něco nového. Je to nová etapa vývoje nejen pro peněžní ústavy, ale i pro všechny další obory.
Cílem digitalizace je převod psaného textu do digitálního obrazu, tím se docílí nejen rychlejšího zpracování či přenosu daného dokumentu, ale ubyde i všeho, co souvisí s ručním zpracováním. Dalším důvodem využití je i to, získat co nejvíce nových zákazníků, přitáhnout jejich pozornost a být jiní, lepší než jsou ostatní společnosti zabývající se stejným oborem činnosti.
práce na lavičce.jpg
V čem spočívá hlavní princip
Všechny banky za roky své činnosti mají nashromážděno značné množství údajů o svých klientech a snaží se s nimi nestále pracovat. Doby, kdy jsme ve schránce nalézaly vytištěný výpis, už jsou nenávratně pryč. Nyní se banka snaží všechny dostupné informace zanalyzovat a využít ve prospěch klienta, předložit mu pro něj výhodný strategický plán co se týká úspor, investic nebo financování.
Novinkou, která se k nám zatím nedostala, ale jistě už to nebude dlouho trvat, je „mobilní aplikace“, ta dokáže nabídnout využití různých slev a výhod u platebních karet tak, abyste i při samotném nákupu šetřili.
Dalším pozitivem je i řešení on-line, vaše osobní údaje, které má banka uchované, se tak sami přenesou do nového formuláře. Stejně tak je možné z účtu opakovat stejné platby, aniž byste opakovaně vyplňovali všechny požadované údaje příjemce.
pozlacené předměty.jpg
V případě, že banka bude opakovaně užívat jen ty podstatné údaje o zákazníkovi, bude schopna mu nabídnout to nejlepší ze svých služeb a přizpůsobit je tak klientovi přímo na tělo. Banky také díky digitalizaci dokáží odhadnout, jaké výhody to přinese jim samotným, pro ně to je neméně důležité, než spokojenost zákazníka.

This entry was posted in Nezařazené and tagged . Bookmark the permalink.